U bent hier: Deelnemen » Formulier terugbetaling

Formulier voor aanvragen tijdelijke terugbetaling

Conform onze voorwaarden, zetten wij zetten uw volledige deelname - inclusief de eventueel bestelde standenbouw en diensten - automatisch over naar de nieuwe datum in 2021.


Voor een correcte administratieve en boekhoudkundige afhandeling, bezorgen wij u nieuwe aangepaste facturen voor uw deelname aan Tavola in 2021.   In afwachting van de vervaldag van uw nieuwe facturen, zorgen wij voor de integrale terugbetaling
van de saldofactuur (: de 60% factuur voor uw standreservatie en deelnamekost) & van de facturen voor de bestelde diensten.  

Om van deze terugbetaling te genieten, dient u ons uw gegevens en bankgegevens te bevestigen, door ons het formulier hieronder in te sturen tegen uiterlijk 5 juli 2020
U ontvangt een ontvangstbevestiging op het emailadres dat u in het formulier hieronder vermeldt.

Vanaf juli starten wij met de aangepaste facturatie en de tijdelijke terugbetalingen.  Deze terugbetalingen worden gegroepeerd en wij doen al het nodige om deze zo snel mogelijk uit te voeren.  Alvast bedankt voor uw begrip.  Heeft u vragen?  Dan kunt u terecht op tavola@kortrijkxpo.com   

 

BEDRIJFS-, PERSOONS- & BANKGEGEVENS
voor de terugbetaling: