U bent hier: PROGRAMMA » FEVIA seminar

Seminar 14 maart: "Exportkansen voor food: Strategische inzichten en de rol van sectorbranding"

PROGRAMMA

16u00 Ontvangst

16u15 Verwelkoming
           Nadia Lapage, Secretaris generaal, FEVIA Vlaanderen

16u20 De Vlaamse voedingsindustrie en -export: cijfers en tendensen
           Pieter Weyn, Advisor Economic Affairs, FEVIA

16u40 Een nieuwe internationaliseringsstrategie voor de Vlaamse economie
           Caroline Ampe, Chief Executive Office, Flanders Investment & Trade

17u00 Pauze

17u10 Exportpromotie - sectorpromotie versus merkpromotie: verenigbaar?
           Thierry Cattoir, Managing director/Branding architect, Remarkable

17u30 Debat “Kan de algemene promotie van een sector de uitvoer boosten?”
           Deelnemers:
           Ludo Willems (VLAM)
          
Bernard Deryckere (Alpro, founder Food.be)
           Erwin Wuyts (Lutosa)
           Thierry Cattoir (Remarkable Europe)
           Philip Horemans
 (Green Seed  Belgium)
           Arnaud Bonnel (Croc'In / Rolph & Rolph) 
           AWEX (TBC)
         
           Moderator: Nicolas Courant, Communication manager, FEVIA

18u00 Slotwoord
           Nadia Lapage, Secretaris generaal, FEVIA Vlaanderen
           Anne Reul, Secretaris generaal, FEVIA Wallonie

18u05 Drink en netwerking

>> SCHRIJF IN VOOR HET SEMINAR met code 333

 

Datum en plaats:
14 maart 2016
Kortrijk Xpo Meeting Center, Zaal MC1 (toegang via hall 6 van Tavola)